sobota, 20 kwietnia 2013

NASYCIŁEM SIĘ








12 komentarzy:

  1. Po prostu cudna wiosna. Nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. taka delikatna, taka przebijajaca się, taka mieniąca się kolorami, taka wabiaca zapachem.....taka budzaca się do życia..:DD to dopiero proces nasycania :)))) ja to musze swoje 3 gr wsadzić :))

    cos słabo daliście czadu z Caledonia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieta to zawsze dużo gada. No wiosna i tyle...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kminek, już wróciłeś ze spaceru? Dawaj jakieś nowości dzisiejsze. Obiad sobie później zjesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki tam spacer, dziś był dzień grillowania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no i juz się kobiet czepiają :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Ja tez w weekend obserwowałam wiosnę. I już jej całkiem sporo! Choc ja najbardziej czuje ja w nogach i tyłku, bo chyba przesadziłam ze spacerowaniem:)))

    OdpowiedzUsuń