środa, 17 kwietnia 2013

WODA W KOLANIE




13 komentarzy:

  1. chyba powodz w kolanie-:)chyba ze na komorce cos xle widze. Tak to jest jak sie za duzo kleczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mnie się te zdjęcia.
    Widać wprawną rękę mistrza. Żadne ruchome źródła światła nie przeszkodziły w 'trzykrotnym mignięciu'. Kąt widzenia obiektywu zadowalający. Wartość przysłony, czułość ISO okejowa.
    Na trzecim zdjęciu, widać doskonale, zaczerpnięty z podstaw techniki filmowej – tzw. 'plan amerykański'.
    Jedyne do czego mógłbym się przyczepić, to niezastosowanie przez Kminka tzw. techniki 'poruszenia' – gdzie widać byłoby doskonale efekt płynącej wody. Ale do tego potrzebny jest wyjątkowo długi czas naświetlania. Ciekawie by też te zdjęcia wyglądały przy technice punningu – ale szkoda, że Kminek żadnej łódki nie puścił – wtedy efekt murowany.
    Reasumując, mistrz daje kolejną lekcję, z której ja skrupulatnie korzystam.
    I może byśmy zaczęli bardziej komentować w takiej materii, bo człek zasługuje swoją pasją i umiejętnościami. Hm..???
    A nie tylko żartobliwe gibanie się i śmichy chichy...

    OdpowiedzUsuń
  3. caledonia :)co sie czepiasz profesjonalnych komentarzy:DD poza tym nie widzisz, ze mistrz jest skromny bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kminku, ja tam widzę płynącą wodę, ale już wypiłam wieczornego drinka, wiec może to stąd. A tak w ogóle to czyje to kalo? Jakiś duży typ. Chyba szukam takiego, ale może nie z felernym kolanem:((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta woda to w sumie płynęła, i to nawet w tym samym kierunku chyba. Kolano należy do mojego kumpla, ale on wcale nie jest duży:)

      Usuń
  5. Zagadały mnie kobiety. Kobieta mnie bije...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D w koncu jak seksmisji sie naoglada :)) to tak jest :D

      Usuń
  6. 50 year old Software Consultant Courtnay Ducarne, hailing from Haliburton enjoys watching movies like Not Another Happy Ending and Watching movies. Took a trip to Major Town Houses of the Architect Victor Horta (Brussels) and drives a Batmobile. przeczytac, co powiedzial

    OdpowiedzUsuń