niedziela, 19 maja 2013

A JA MAM ROWER



20 komentarzy:

  1. Też mam rower, tralalala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tego mam traktor, widły i gumowce :)

      Usuń
  2. A ja też mam coś. Ale czemu Stare Miasto jest norweskie, Kazimierz włoski, Getto hiszpańskie a Schindler rosyjski? Kminek, śmierdzi mi tu jakąś poważną międzynarodową aferą szpiegowską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam afera od razu. Europa nie ma granic, to nasz wspólny dom :)

      Usuń
    2. Rosja? Aż mnie zamurowało z tą Europą:(

      Usuń
    3. Nie bój się Rosji, to nasi bracia :)

      Usuń
    4. poza kpiną macie jeszcze coś do zaoferowania?

      Usuń
    5. Tak, bardzo dużo :)

      Usuń
  3. I ja! I ja! I ja mam rower!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co Wy z tym rowerem, jak tu nie ma żadnego, ino ciągnik i czerwona straż.

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja też. :P
    akasza2

    OdpowiedzUsuń