sobota, 18 maja 2013

DO GRAJĄCEJ SZAFY GROSIK WRZUĆ


9 komentarzy:

  1. Strój mi nie pasuje, a to niby poniemieckie tereny. I lubię Twoje zdjęcia, zaznaczam, żeby mi ktoś po wyborach nie wyjechał, że nie wiedziałem, nie mówiłem i nie dotrzymałem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to strój Ci nie pasuje? Nie Twój rozmiar? :D
      I o jakie wybory chodzi? :)

      Usuń
    2. Coś mi tu nie pasuje. Koszyczek na monety za daleko, trawa niby przystrzyżona, mleczy nie widać, spodnie od piżamy, gościu zły akord łapie i myśli że ja się nabiorę. O nie! I jeszcze ta studzienka. Z góry ok, ale jak ma wodę do niej wlecieć idąc pod górę. Nie rozumiem tego świata. No i ta cegła...Kminek, w którym landzie byłeś?

      Usuń
    3. Ja też nie rozumiem tego świata, ale dobrze mi z tym :)

      Usuń
  2. Mam nadzieje ze wrzuciles czy wrzucilas bo nie wiem jak pisac wiecej niz grosik, tym bardziej ze tak ladnie zapozowal-:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest taka piosenka rosyjska "Samotna harmonia". Gdyby facet ja grał to byłby juz totalny miszmasz:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co on tam grał, ale chyba nic rosyjskiego:)

      Usuń