wtorek, 21 maja 2013

NO TE... YYYY... GOŹDZIKI


11 komentarzy:

  1. Znajomość nazw kwiatów zadziwiająca. Przecież to te... no... stokrotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myslałam, ze ło te yy :)) u kminka się nie pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się znacie :) przecież jak byk widać że to kaczeńce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam nie wiem... mam przez Was teraz mętlik w głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ma super zegarek ten gościu w jasnych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tzw. magnolia pośrednia, która ma bardzo podobne kwiaty do tulipanów. Nie wierzycie? Zdjęcia w necie do sprawdzenia. No wreszcie Was załatwiłem, nieuki blogowe...

      Usuń
    2. Ja wciąż obstawiam goździki ;)

      Usuń
  6. A nie przytuliły Pana?
    akasza2

    OdpowiedzUsuń
  7. Gościu w tle nie ma zegarka na pulsometr, który mu sprawdza tętno. Gość odpoczywa, bo pulsometr wskazał wartości krytyczne.

    OdpowiedzUsuń